torstai 26. heinäkuuta 2012

Mökkeilyä ja Mansikoita

Moi ihanat pandapöperöiset:)

Juuri kun tulin tänne kirjoitelemaan huomasin että on jo 14 lukijaa! Isot halit ja kiitokset kaikkille minun lukijoileni! No mä tänne töpsöttelin mökiltä toissapäivänä, Ja eilen käytiin ostaa mulle uudet crocsit. Ja myös mentiin acsessoriseiiin ja ostettiin mulle aurinkolaseja. Ja Panfussakaan ei ole tapahtunut mitään ihmeelistä. Koska en ole käynyt siellä. Onko teillä pandoilla ollut hyvä kesä? Ajattelin postata pari fotoo mun kesästä.






Mun äiti kyllä otti kaikki kuvat.

Ei tässä muuta

Tassuttain:
Ps. Käykää mun irl blogissa Thesunnybloggy.blogspot.com

3 kommenttia:

  1. Wow! Tää blogi on hienompi ku enne,onkd tos alimmas kuvas muute sä? Ja mite liitytää blogin lukijaks(sori,oon tyhmä!!)
    Tassuittain:bestpanda99

    VastaaPoista
  2. Juu on. no menet tonne ylös, ja klikkaa liity tähän sivustoon ja sitten klikkaa mikä tili sulla on ja siitä edes päin:)

    VastaaPoista

Kiitos että luit blogiani!
Ja kiitos että jätät kommentin!