lauantai 18. elokuuta 2012

60 postausta +Kulttis päivät!

Heissun Veissuli!

Moi no juuri huomasin että tämä on 60 postaus! Wow, Kiitti kaikille komille ja lukioille:3
No eilen oli kulttis päivät ja tanssin panfussa ihan hulluna!  Olisin halunnut näyttää teille uudistuneen puumajani. Mutta en voi koska tämä kone ei voi tehdä kuvia:(
No miten teillä on koulu mennyt? Mulla ihan hyvin:)

Ajattelin kertoa tarinan PANFUN KARNEVAALIT OSA 3/4

"Juu osaan pitää salaisuuden" Mumu sanoi, "No, viime vuonna evron oli suunittelut laittaa taikaa meihin pandoihin että me toteltaisiin häntä. No minä ehdin hyvään aikaan koska juuri pari tuntia ennen Evron lähettäisi taikaa kaikkiin pandoihin. Ja sitten olin jotenkin onnistuin eksymään Kiterköön, ja kun näin mitä Evron puuhasi menin suostutelemaan hänet lopettamaan. Hän uskoi minua! Mutta.. Nyt vain pari kuukautta sitten Evron sai tämän selville ja nyt voi helposti laittaa minuun taikaa. Siksi yritän pysytellä piilossa.." "No minä suojelen sinua!" Sanoi Mumu, Ja sitten Mumu ja Ellabe käveli karnevaaleja kohti. "Vihdoinkin pääsimme perille kävelimme joku 3 tuntia!" Sanoi Ellabe. "Niin luulin että kiterkö on vaan tunnin kävely matkan päässä." Sanoi mumu, "Toivottavasti Helmi ja Hese ovat kunnossa." Sanoi Ellabe. Sitten Mumu ja Ellabe pysähtyivät koska näivät ison portin jonka vieressä seisoi kaksi vartijaa. Mumu ja Ellabe käveli kohti porttia HUISK! Portti avautui. Sitten he näkivät Evronin surullisia pandoja isoissa häkeissä. Helmi ja hese oli ekassa laatikossa. Ja niiten edessä seisoi Evron. "Aijaa saimme siis lisää vieraita. Viekää ne samaan häkkiin kuin pandat numero 1-2. Evron huusi vartijoille. "Öm Ellabe luulen että ne tarkoittavat meitä." "Niin minäkin." Sanoi Ellabe." Sitten Ellabe ja Mumu meni samaan häkkiin kuin Helmi ja Hese. "Mitä me teemme sanoi Helmi." "Minulla on idea." Sanoi Ellabe...
...................JATKUU....................

1 kommentti:

  1. Moi ellabe,
    kiva tarina.

    Voisikko liittyy mun blogin lukijaks ja ehkä vähä kommentoiakin ni ei ois nii kauheen orpo olo siel.....ai nii sen blogin osote:www.bestinpanfublogi.blogspot.com

    VastaaPoista

Kiitos että luit blogiani!
Ja kiitos että jätät kommentin!