maanantai 3. syyskuuta 2012

Monday, 3 of september:)

Moi panduliinitpinduliinitpörrösetpörröpäät

No mulla on ollut ihan kiva päivä tässä on pari kuvaa.








Noniin mennään ny.. Ai niin toi koira mun lemikki Nero.
No olin tehnyt kyselyn missä TE  saatte valita mitä haluatte blogiini. No eniten ääniä saanut oli....
Te halusitte lisää kisoja blogiini:) No se TOSI hyvin mulle:) No ajattelin tehdä piirtämiskisa! No teidän  piirtäkäää woobyn kuva! Tässä säännöt!

1. Piirtä-tee jollain tavalla söpö Woobyn kuva:3
2. Lähetä kuva sähköpostiini. xellabex@gmail.com 
tai tee postaus blogiinne jossa näytät kuvasi.
3. Kerro kommenttissa kumman vaihtoehdoista vaihde 2. teet ja anna blogisi osoite:)
4. Kilpailu on voimassa 7.10 asti. se on tarpeeksi aikaa. saattaa tulla vähän myöhässä.
5. Pidä hauskaa!

Sitten vielä panfusta. 

No me saattiin se huone pumpattua! Jihuu! No kertokaa kommentissa minten teidän viikonloppu meni:)
Nyyyyyh... Mä en haluu että 2012 loppuu:( Tämä vuosi oli niiiiiiin iloinen ja hauska. Panfussakin mentiin huimaa vauhtia. Saatiin bilettää merirsvo saarella, Taisteltiin lumiukkoa vastaan, Tansittiin pilvissä, Ja tavattiin Elokuva tähti LORAX! Onko jo kaikki unohtanut siitä pörröpäästä? Mutta harmi sanoi, mutta kohta on vuosi loppu:( sitten tulee joulu ja 2013! No mun pitää mennä.

Bye Bye:)
-Ellabe

5 kommenttia:

  1. Moikka!Osallistun tohon kisaan :) Lähetän sen kuvan sit sun sähköpostiiis :)

    VastaaPoista
  2. Voisin kai osallistuu... Ilmotan sitten, kun se tulee tähän osoitteeseen:

    http://elviira117-panfu-oloko.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Heippa Ellabe! Miten saa tuollaisen hiirenpään kun liikuttelee hiirtä?
    Tuommoisen värikkään:3 Kiva jos kerrot!

    Voisitko myös liittyä blogini lukijaksi? x)

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Kiitos että luit blogiani!
Ja kiitos että jätät kommentin!