keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Aina valmiina auttamaan!

Moips,

No tänään tuli uusi tehtävä panfuun nimittäin Ellan setä Risotto on tullut panfuun! Nyt sori tästä postauksesta tulee pisin tekemäni postaus! Ehkä? No niin setä Risotto on sairaalassa menkää apuun tässä on kuva Risotto-sedästä!
Aika hassu no panfussa on tapahtunut yhtä ja toista,  nyt tuli uusi tehtävä. Uudent vaateetkin ovat kuvastoissa. Hui panfussa tapahtuu aika paljon. Ja kohta on varmaan Halloween juhlat panfussa! Saadaan säikytellä pandoja käyttää teko verta. Kaikki varmaan aikoo käydä pilailu puodissa:) Ja panfussa on sitten taas suositut halloween juhlat! Oloko tai siis Deika menee huimaa vauhtia eteenpäin. Tämä on vain nopeea ilmoitus olokosta! Katso miten hieno ryhmä deika on!!
Paljon pokaaleja.....;) No nyt tämä MEGA PITKÄ postaus voisi tulla siitä että nyt tulee
50 Juttua musta!

1.Rakastan suklaata
2. Paitsi bloggailusta harrastan myös futista ja kanteletta:)
3.Minulla on koira
4.En tykkää Banaanista:(
5.Minulla on Nintendo Wii
6.En tykää sateesta:(
7.Käyn Moshimonsterissa!
8.Olen asunut 7 talossa!
9.tykkään kuvata
10.Haluan pleikan!!
11.Minulla on 9 serkkua!
12.Enkku on lempi aineeni!
13. En tykää Matematiikasta!
14.Minulla on myös nintendo Dsi
15.Saan 2 euroa viikorahaa
16.Kerään kumeja:)
17.Olen ollut Dubaissa!
18.perunamunakas on parasta!
19.En kirjoita päiväkirjaa
20.Minulla on 3 jalkapallo mitallia
21.Käyn pelikoneessa
22. Olen vieraillut Sloveniassa syksyn aikana.
23.Viheä on lepivärini
24. 30 On onnen numeroni!
25.Rakastan Akua!
26.Tykkään kakkosen kertataulusta!
27.Olen lukenut Aku Tripalan 3 päivässä!
28. En tykkää Mikistä!
29.En pidä hameista!
30.En pelkää hämppiksiä!
31.En tykkää päärynästä...;(
32.En osaa ihan vielä aakkosia ulkoa:(
33.Tykkään kaakaosta!!
34.Super Mario Bros. Wii on paras peli!
35.Mr.Bean On paras!
36.Ben&Jerrys jäätelöstä Half Backed on lempparini!
37.Tykään Huhtikuusta.
38.Syntymäpäiväni on 9.4
39.Tykkään Messistä ja Xavista!
40.Lempi petshoppini on rapu:)
41.Tykkään pelikaaneista.
42.Minulla kestää 5 minuuttiä kävellä kouluun!
43.Minulla on nokia.
44.Minulla on 3 radiota!
45.Tykkään kerma fudgesta!
46.Seuraan MasterChefia!
47.Tykkään Pistaasi pähkinöistä!
48.Luen muiden blogeja lähes joka päivä!
49.En tykää suomalaisesta minttu jäätelöstä:(
50.Haaveilen lentämisestä

Huh! Siinä ne sitten tuli! Minulla on ollut hyvä syysloman alku! Ja tulee vielä olemaan mahtava! Eilen nautin Ben&Jerrys CookieDough Jäätelöä! Nami! Tänään ostin kumeja sain pakkauksessa kaksi laukku kumia yhden trumpetti kumin kaksi delfiini kumia. Yksi kisu kumi. Radio, päiväkirja, läppäri, sormus, hirvi ja kirahfi! Ja oli vielä TARJOUS! Sain kaksi pakettia yhden hinalla, Jeee!
Ja tänään kun panfussa oli se uusi tehtävä niin siinä piti ratkoa mitä Setä-Risotto sanoi. Kun hänellä oli kieli väänetty:( En kerro kaikkia vastauksia mutta kerron ensimmäisen se on Huimaus. Annan teidän ratkoa muut itse, mutta kun sen on tehnyt saat lääkärin laukun! Tässä uvia panfusta!





Sitten vielä viikon Expertti kyssä!
Tässä palkinnot miettikää syvään pandat!
 

En nyt jaksa enää postata
-Ellabe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että luit blogiani!
Ja kiitos että jätät kommentin!