sunnuntai 30. joulukuuta 2012

2013

Moi kaikki uudenvuoden pandat!

Noniin postaan nyt hotellista. Tallinassa! Tulin superstar laivalla. Se kesti 2 tuntia, mutta mä vaan pelasin mun I podilla! Ihan mukava hotelli. En ole vielä ostanut Tallinasta mitään. Niin just, outoo!
Mutta menin tänään museoon, Kävelin vanhassa kaupungissa, ja menin maistelemaan itsetehtyjä suklaita mini cafeesta. Menen tänää ilalla syömään ravintolaan nimeltä Troika. Huomenna mä meen lounaalle ihanaan ravintolaan nimeltä lemonchello. Siellä on pizzaa, mun lempi ruokaa. No panfussakin on ollut ihana 2012. Vaikka en ole ollut panfussa 3 kuukauteen, silti siellä oli ihana vuosi. Haluuteko että postaan vähän kuvia tältä vuodelta? Okei täältä ne tulee.










































Aika paljon kuvia. Siitä tietää miten vauhdikas mun, ja myös teidän panfu vuosi on ollut. No mun pitää mennä mutta toivotan teille oikein hyvää pangu vuotta!

-Ellabe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että luit blogiani!
Ja kiitos että jätät kommentin!