maanantai 26. joulukuuta 2011

hyvää joulua! merry cristmas! god jul!

moi pandapapuset

no tänään panfussa ei tapahtunu mitään ihmeelistä siksi koska ylätyskone ei toiminut eikä tasokone :(
eikä joulusukissa ole enää mitään. mutta ei enää olla surulisia:) mutta kun eilen oli JOULU!!!!
minun perheeni viettää joulua 25.12 ihan niinkun amerikassa! mutta arvatkaaspa mitä sain lahjaksi;)
no sain mun äidiltä lumilaudan ja selasen sormuksen joka vaihtaa väriä::) ja sain joulupukkilta uuden känykän je jes jes olinkin toivonut kosketusnättö känykkää. mutta tässä on kuva vielä viedä teidät joulu tunelmaan.










mut ihanaa joulua kaikkille:) vaikka joulu ei olisi niin valkea kuin viime vuonna meillä on silti joulu kynt
ilät valaisten, ja kun lahjoja repii tai avaa;) ja me syödään ihania joulu ruokia. kuusen tuksu ja piparit. on jo niisä nyt varmasti tarpeeks jouluu:) haluaisin että mun ihanat pörröset lumiset joulukuusen tuoksuiset pandakamuni
vietäisi joulua myös hauskanpitona eikä joskus vaan uskonosta. haluaisin että kun avaatte lahjojanne ensi vuonna muistatte minua ellabe. ja haluaisin myös että vietäisitte joulua päät piparkakku taikinassa:)
oho.....   kello on jo kymmenen ja mun lempi ohjelma alkaa. moikkis♥

jouluisin tassuin♥
ellabe

ps. kiitos mimosalle että poseeraasit mun kaa tohon kuvaan:)
pps.moikka♥
ppps. toi kuva on kesäinen kuva otin ennen lumen tuloa panfuun ;)
pppp. heips♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että luit blogiani!
Ja kiitos että jätät kommentin!