torstai 15. joulukuuta 2011

moi kaikki pandat

tervehdys!

moikka olen ellabe muistatte varmaan mut☺mulla kävi sileen että.  kun oon aina halunnu tehä youtuubiib videota.niin siinä sit luki että mun piti olla aly 13 vuotias :( :( :( . niin ja muutes.. kun menin taas ilalla blogiini siinä luki että blogi on poistettu :( nyh nyh nyh nyh se hän on kamalaa tässä nyt se mun uusi blogi mutta ei tässä hätää :)
mutta tervetuloa☺vaan blogiini! täältä löydät tassuin liiton tarinoita kuvia vikejä haastateluja kisoa ja sen selaista☺ täälä tulee vielä valjon nähtävää! en kirjoitele enää tänään mitään ihmeelistä. mutta kuitenkin mulla oli tänään kiva päivä panfussa tapasin adalyn keken lolo77 ja muurahaistyypin. tehtiin toisille pandoille tietovisa!
no kirjoitelen huomenna lisää!


tassuttain
ellabe!


ps. uusi tarina tulee josain vaiheesa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että luit blogiani!
Ja kiitos että jätät kommentin!